WEISSHORN (4 506 m) DIAMANT WALLISU - 2x za 24 hodin :-)))

07.08.2015

(ŠVÝCARSKO, Wallis, Weisshorn 5. - 7. 8. 2015)

1. Kompletní traverz (SZ hřeben + V hřeben)
2. Klasika (V hřeben a zpět)

Náš druhý výstup na Weisshorn začal setkáním na Weisshornhutte. Bylo trochu kratší, protože po rádleříku jsem to šel odpoledne do večeře zalomit.

Kluci mne pak museli na polívku vzbudit :-))) Chatař vytřešně zíral, když jsme se bavili, odkud jsem dnes přešel a kam zase zítra vyrážím :-)))

Ráno nás přišel osobně vzbudit chatař a po rychlé snídani vyrážíme do tmy. Hned nad chatou se nad vámi zvedá váš vysněný vrchol. Snažili jsme se držet pohodové tempo. A nakonec se nám daří držet a náš plán. Kvůli sestupu v mokrém sněhu na strmém dolezu jsem rozhodnul, že okolo 9.00 točíme, ať jsme, kde jsme ... V 9.00 stojíme u kříže a tak nezbývá než točit dolů :-)))

Sestup nám šel pomaleji, ale snažíme se všichni jít na jistotu. Na skalním hřebínku, když sundáme mačky, tak se nám jde výrazně lépe. Na zdejší sestup to chce mít trpělivost. Každý kousek přelézt, dát si pozor na spoustu volných kamenů v suťové stěnce, ... a pak už jen po spodním ledovčíku dorazit na chatu ...

Velký rádler, trochu porovnat kolena a baťohy a vyrážíme na další sestup. Tentokrát sice po pěšince, ale za to dalších 1 500 m k autům do Randy.