SKIALPOVÝ RÁJ – ST. CATERINA VALFURVA, BORMIO 03/2017 – V RUKOU PÁNA PRAŠANŮ

01.04.2017

(ITÁLIE, St. Caterina Valfurva – 1. – 5. 4. 2017)

Jedna z nejkrásnějších skialpových oblastí v Alpách!!!
"Nel paradiso dello sci alpinismo"

König Spitze (Gran Zebru) (3 851 m), Monte Cevedale (3 769 m), Punta San Mateo (3 678 m), Pizzo Tresero (3 595 m), – pěkná řádka možných velkých vrcholů, co říkáte? A patří mezi opravdovou skialpinistickou klasiku.

Hned po ránu vyrážíme směrem na Pizzo Tresero (3 595 m), počasí ale rozhodlo za nás. Silný vítr, nulová viditelnost …

Další den vyrážíme na Monte Cevedale (3 769 m). Předpověď počasí jasně říká, že opravdu dobře má být až odpoledne, okolo druhý hodiny. Postupně se tedy prokousáváme přes chaty Pizzini a Cassati až do sedla pod samotným vrcholem. A počasí se opravdu lepší a lepší. Během vrcholového výstupu je vítr téměř nulový a přesně nad námi je naprosté modro 😊 Parádní vrcholové pocity! Sjezd volíme ledovcem plným prašanu. Supr zážitek a v dolní části jedem jenom panenské úseky 😊

Další ráno vyrážíme na Monte Pasquale ( 3553 m). Vše probíhá v takovém všelijakém počasí, nejprve zataženo, pak prosvětluje mraky slunce a nakonec začíná i sněžit. Volíme raději ústup a odpoledne se proto jedeme nahřát do našich termálů 😊

Poslední den nás čeká třešnička na dortu 😊 Stoupáme na Pizzo Tresero (3 595 m). Předpověď nás opět nutí vyrážet později a nespěchat 😊 Po cestě potkáváme řadu nedočkavců, kteří naopak hodně spěchali a … a nic ... Když už jsme kousek pod vrcholem je ale vše jasné 😊, dnes jako jediní budeme mít u vrcholového kříže slunce 😊 Luxus, pohoda, naprostá dokonalost 😊 Nečekáme na nic a najíždíme do naprostého prašanu ve 40 panenském svahu podél skal 😊, dlouhý a skvělý sjezd. Pak následuje krátký výstup (104 m) a následují další dva luxusní svahy až pod chatu, celkem 1 500 m perfektního sjezdu!!! Opět jsme potkali perfektní panenský prašan!!!

Super zakončení krásné skialpové akce s naprosto dokonalým načasováním 😊