SILVRETTA - PIZ BUIN 03/2020 - POHODOVÝ SKIALP A SUPR TÚRY VE STÍNU KORONAVIRU!

11.03.2020

Silvretta – pohoří, které je i u nás velmi známým pojmem. Výstupy na Piz Buin, Dreiländer Spitze, Silvrettahorn, Hinter Jamtal Spitze a Rauher Kopf patří mezi skialpové perličky.

Všechny tyto výstupy nabízí i celou řadu dalších perfektních variant a především pohodových výstupů a sjezdů a dalších variant vhodných i pro slabší lyžaře. Ideální pro středně pokročilé skialpinisty.

STŘEDA 11. 3. 2020
Nástup na chatu Weisbadener hütte (2 443 m) probíhá téměř klasicky: lanovka, rychlý bus v tunelech, ale pak nemůžeme absolvovat přechod PODÉL jezera a pak hurá po zasněžené cestě, ale musíme kvůli možným sesuvům lavin jít údolím Bieltal. Celý den je nádherný a hory se nám tak krásně otevřely a nabídly krásné výhledy. Ale my je zažíváme nejen při západu slunce, ale i v naprosté tmě za svitu miliard nádherných hvězd 😊 Na večeři dorážíme jentaktak v krásných 22.00 hodin!

ČTVRTEK 12. 3. 2020
Parádní túra!!! Míříme na Hinter Jamtal spitzi. Nakonec se ukázalo, že volba byla skvělá a my si tak užili naprosto luxusní den s neskutečnými výhledy. Máme tak možnost pozorovat celou Silvrettu 😊 A … a bohužel se na ledovci v údolí Jamtálu dozvídáme aktuální informace ohledně Koronaviru …

PÁTEK 13. 3. 2020
Dnes máme v plánu výstup na Piz Buin. Vyrážíme skoro jako poslední, protože počasí nám slibuje první sluneční paprsky až odpoledne. Vlastně celou dobu postupujeme v mlze a v sedle potkáváme skoro všechny, kdo vyrážel daleko před námi. Oni se na rozdíl od nás na vrchol ale nevydali. My východní hordy jdeme až na samotný vrchol, ke kříži. Parádní túra s dojezdem akorát tak na večeři 😊

SOBOTA 14. 3. 2020
Dnes se vracíme zpět. Počasí nám moc do karet nehraje, ale i tak jsme si závěrečný den v horách užíváme. Pohodové zakončení a pak už zase hurá autobusem a lanovkou dolů. Sjíždíme dolů ale v takové prazvláštní náladě, jedeme dolů, domů vstříc peklu Koronaviru …

Držte se všichni, ať si zase budeme moci užívat hory!!!

Super túry, super sjezdy a hlavně super parta!