SILVRETTA – OKRUH KOLEM PIZ BUINU 2011

09.04.2011

(RAKOUSKO, Silvretta 9. - 12. 4. 2011)

Silvretta – pohoří, které je i u nás velmi známým pojmem. Výstupy na Piz Buin, Dreiländerspitze a možná i na Haagspitze patří mezi klasiku.

Celý přechod nabízí i celou řadu dalších perfektních a především pohodových výstupů a sjezdů vhodných i pro slabší lyžaře. Silvretta je skialpový ráj, tak se pojďme pohodově projít rájem :-)))

SOBOTA 9. 4. 2011
Náš SILVRETTA – POHODOVÝ SKIALPOVÝ TRAVERZ trochu překopáváme :-))) Po výjezdu lanovkou a busíkem nás čeká výstup na chatu Wiesbadenerhutte. Tady si vytváříme náš předsunutý tábor, ze kterého budeme vyrážet na lehko po okolních vrcholcích. Potkáváme se tady i s našimi kamarády z Rokytnice a zažíváme tak celou dobu neskutečnou legraci :-)))

NEDĚLE 10. 4. 2011
Vyražíme směr Dreiländerspitze, ale naším cílem je Hintere Jamspitze (3 156 m). Traverz je pěkně vzdušný a tak si ho krásně užíváme. Následuje parádní sjezd po ledovci. Přes sedlo Tiroler Scharte se dostáváme zpět domů na chatu.

PONDĚLÍ 11. 4. 2011
Dnešním cílem je Piz Buin (3 312 m). Vyrážíme hned nad ránem a počasí nám opravdu přeje. Na vrcholku jsme za chvilku. Po krátkém sestupu pokračujeme dál. Obcházíme celý tento masív a sjíždíme až k chatě Chamonna Tuoi a odtud ještě díky krátkému výstupu až nad naší chatu. Parádní den s parádním okruhem okolo Piz Buinu!!!

ÚTERÝ 12. 4. 2011
Ráno bylo zataženo a postupně se to zkzilo až do deště. Trénujeme proto vytažení kamráda z trhliny a okolo oběda se vydáváme dolů přes VYPUŠTĚNOU PŘEHRADU :-)))