MOUNTAIN ACADEMY 03/2016

08.07.2016

(ŠVÝCARSKO, Saastal - 2. 7. - 8. 7. 2016)

A další díl letošního seriálu našich unikátních Mountain academy je za námi, letoš již třetí! Byl to zase moc povedený týden, protože jsme lezli, lezli, motali uzlíky, skákali do trhlin

NEDĚLE 3. 7. 2016
Parádní počasí a tak vyrážíme za první aklimatizací, stoupáme na Allalinhorn (4 027 m). Stoupáme velmi slušně a rozhled je dnes nádherný a tak máme co pozorovat :-)))
Večer trénujeme uzlíky a navazování na lano.

PONDĚLÍ 4. 7. 2016
Další túra - směr Alphubel (4 206 m) se sestupem směrem na Tasch hutte. Parádní túra, kdy si všichni nejprve mohou vychutnat skvělé lezení hřebínkem na Feekopf a pak už nás měl čekat jen strmý výstup na samotný vrchol. Bohužel jsme to časově přestali stíhat a tak volíme raději sestup. Na chatě se občerstvíme a za chvíli již sedíme v taxíku směr Tasch.

ÚTERÝ 5. 7. 2016
Na dnešek je nejhorší přepověď na celý týden, ráno má foukat a odpoledne mají přijít přeháňky. Od rána tedy nacvičujeme slanění a prusíkování v Saas Fee a odpoledne vyrážíme na chatu Almagellerhutte. Počasí je celkem jasné a tak nám cesta celkem rychle uběhne před možnou průtrží :-)

STŘEDA 6. 7. 2016
Weissmies (4 017 m) jižním hřebenem s parádními výhledy a expozicí. Spojovací hřebínek také nabídl hluboké výhledy. Parádní výstup se sestupem v opravdovém ledovci s obrovskými trhlinami ... Milan sestupuje první. Jdeme vyšlapanou cestou. Jdeme trochu jinudy, než se běžně chodívalo, vlastně jdeme stoupou, kterou jsme vloni sestupovali jako úplně naposled. Cesta se téměř dotýká hrozících seráků nad kotlem. Rychle pryč :-)))

ČTVRTEK 7. 7. 2016
Čeká nás naše oblíbená a jedinečná část akce - skoky do neskutečně hlubokých trhlin a následná záchrana :-))) Perfektní trhliny i počasí, co víc si přát :-)))
Samozřejmě natáčíme každý skok a pokus o záchranu a dnes opět použijeme i našeho nového pomocníka - Fantóma 4 a natáčíme další záběry ze vzduchu. Podívejte se sem a kochejte se pěkně hloubkou zdejších trhlin: Připravujeme krátký sestřih úchvatných záběrů.

PÁTEK 8. 7. 2016
Jeginhorn ferátou. Parádní túra, spolehlivé a dokonalé lezení, úžasný průstup ...a tentokrát po dlouhé době nás čeká průstup po cca 200 m dlouhém vysutém mostě A u kříže velká radost.

Takže perfektní a pestrý týden v horách, 2x čtyřitisícovka, 1x supr vícedélkové lezení, supr zážitky!