TRAVERZ WEISSHORNU (NAPŮL ...)

09.08.2020

Původní plán výstup na Weisshorn Normálkou, pak ale zasáhla vyšší moc a my jsme původní termín posunuli o kousek dál a ... a pak jsme si dali sraz na chatě Cabane de Tracuit (3 256 m). Nádherná chata, ještě s nádhernějším výhledem.

Sraz byl před večeří a tu jsem stihnul jentaktak 😊

Další den jsme vyrazili v klídku a v pohodě aklimatizační túru na Bishorn (4 153 m). Počasí zatím vychází a my se později můžeme kochat z vrcholu na další cíl naší cesty - Weisshorn. Skalní pasáže máme jako na dlani a už se oba těšíme na zítřek 😊

Bohužel kolem třetí odpoledne přichází první výrazná bouřka, která s sebou nese první výrazný příděl sněhu ve vrcholových partiích ...

Po večeři jdeme rychle spát, budíček je nařízen na 2.00. Bohužel již po deváté večer začalo znovu pršet. Prší a prší dál a to i okolo 2.00. Po těžkém rozhodování přeřizuju budíka na 7.00.

U snídaně se potkáváme i s dalšími původními zájemci o Weisshorn ... Pak už jen "sbíháme" zpátky k autu ...
Přes den je sice krásně, ale vrcholové skalní partie září do dálky bílým novým sněhem ...