FREERIDE CAMP - DISENTIS 02/2022

16.03.2022

Za anglickým slovem freeride se neskrývá žádná nová lyžařská disciplína pro pár bláznivých nadšenců. Jedná se naopak o aktivitu, kterou lidé provozovali již na samotném počátku lyžování.

Freeride je prostě jízda na lyžích či na snowboardu ve volném terénu. Dnes je freeride běžnou lyžařskou disciplínou téměř pro každého.
Tady naleznete další podrobnosti: FREERIDE CAMP - DISENTIS

STŘEDA 16. 3. 2022
Příjezd proběhl v poklidu, počasí supr, jen sníh byl hned na počátku a po včerejšku takový rozpačitý

ČTVRTEK 17. 3. 2022
Vyrážíme do Disentisu a lanovkami až nahoru. Jedeme hlavním údolí až dolů, krásné svahy a sníh se výrazně vylepšil Poté míříme do sedla k dnešnímu dalšímu dlouhému sjezdu a i tady nacházíme relativně slušné podmínky

PÁTEK 18. 3. 2022
Počasí je zatažené s tím, že odpoledne se má oblačnost krapet protrhávat. A tak jsme se vydali vláčkem do Oberalppassu a odtud na pásech na Patzolastock. Šli jsme pomalu a rozvážně A u vrcholku v sedle sundáme pásy a na nic nečekáme a pouštíme se do svahů pod námi.

SOBOTA 19. 3. 2022
Vyrážíme do Disentisu a lanovkami opět až nahoru. Tentokrát máme před sebou nejprve výstup pod Oberalpstock a pak následuje dlouhatánský sjezd až dolů do údolí. Počasí nám přeje a výstup „ferátkou“ je vlmi příjemným zpestřením. Ze spoda musíme ještě vystoupat do strmého sedýlka a pak sjet až k Etzli hutte. Tady nás čeká výborná večeře a smršť v Prší

NEDĚLE 20. 3. 2022
Dnes se máme vydat přes jiné sedlo zpět k autům. Původní plán ale musíme přehodnotit a vracíme se po stejné cestě … Parádní túry, super parta a na závěr parádní horský zážitek se skvělým sjezdem