MATTERHORN, IVA 2013 - PARÁDNÍ PODMÍNKY, SKVĚLÉ POČASÍ A VYNIKAJÍCÍ LEZENÍ :-)))

17.08.2013

(ŠVÝCARSKO, Zermatt 17. - 18. 8. 2013)

Výstup na Matterhorn má své kouzlo :-) Láká mnoho z vás a Ivě se splnil její sen...

Iva se ozvala týden dopředu. S termínem to bylo špatné. Měl jsem toho nyní moc ... Domluvili jsme se, že uvidíme, jak vše klapne a když tak se do toho v sobotu, v neděli pustíme ...

Celý týden byl pro mne celkem drsný. Nejprve jsme se stali nechtěnými svědky tragédie na Mont Blancu, která nám zkřížila plány a pak jeho Královský a velmi vydatný přechod :-) Nakonec ale počasí klaplo a tak jsme se domluvili, že do toho o víkendu půjdeme.

Vyrážíme v sobotu odpoledne do Zermattu, lanovka na Schwarzsee a pak už v poklidu na chatu. Já se jdu dospat a Iva si užívá pohodový večer na chatě. Ráno vyrážíme v klídku a snažíme se jít vlastním tempem. Dokonce dovoluji i několik pauziček na pití :-)) Na vrchol dorážíme v 9.03. Parádní den, skvělé výhledy a tak si dojdeme ještě k italskému kříži. Směrem dolu nám to celkem jde a tak předbíháme skoro všechny, které dojdeme :-) Na pevnou zem dosedneme ve 13.10 a tak máme moře času na lanovku. No, moc dlouho se ale na chatě nezdržíme a hned zase vyrážíme dál, do údolí. Byl to úžasný výstup za naprosto ideálních podmínek a s naprosto ideálním spolulezcem :-)