GROSSGLOCKNER 02/2013 – 2X STÜDLGRAT ZA 2 DNY A NAVÍC V PARÁDNÍM POČASÍ!!!

27.10.2013

(RAKOUSKO, Vysoké Taury 27. 10. 2013)

GROSSGLOCKNER přes asi nejznámější cestu, která na něj vede - STÜDLGRAT – 2x ZA 2 DNY!!! Celý říjen jsme čekali na počasí a podmínky a teď úplně na konci října jsme se konečně dočkali :-)))

27. října 2013 – 2. STÜDLGRAT Kluci doráží do bivaku u Studlhutte (2 802 m) z parkoviště k Lucknerhausu (1 900 m) pěkně odpoledne. Na chatě je plno, ale máme zabrané tři postele s předstihem. Stejně je další noc celkem výživná :-)))

Brzy ráno vstávají a vyrážejí první nedočkavci. My jdeme samozřejmě až později. Pohodová snídaně, vycházející slunce a my jsme u nástupu. Hned vyrážíme vzhůru. Počasí máme vynikající ale sníh tady přeci jen je a tak jdeme v mačkách již odspodu. Lezení si užíváme, před námi je pár družstev a většina z nich vyrážela dvě hodiny před naším startem. Během výstupu ale téměř všechny předcházíme :-))) Na vrcholu sice nejsme sami :-))), ale zkušeným manévrem sestupujeme dolů vlastně již sami ...

Sestup dál na pohodu a za chvíli jsme zpátky na chatě. Zabalíme se a za moment vyrážíme k autu a pak až domů.